Reklamacje i zwroty

 Wadliwy towar lub niezgodny z umową

Firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do do jej wydania adresatowi. Dlatego jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę masz prawo do odszkodowania.

  • Sprawdź stan przesyłki – przyjrzyj się opakowaniu, sprawdź czy nie jest rozerwane, pogniecione lub posiada inne widoczne znaki uszkodzenia. Zrób to zanim podpiszesz jej odbiór.
  • Spisz protokół – jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej. Zrób zdjęcie i spisz protokół w obecności kuriera. W takiej sytuacji powinien zgodzić się na rozpakowanie przesyłki i sprawdzenie jej zawartości. W innym razie skontaktuj się z nami – tel. 13 440 49 78

Wady fabryczne i niezgodność z opisem

Jeśli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem:

  • prześlij do nas produkt na adres sklepu:

BIZPROJEKT Anna Rozmus
Szebnie 51
38-203 Szebnie


Pobierz formularz reklamacji idf-icon doc-icon

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu

tel. 13 440 49 78
gg: 2726251
skype: bizprojekt
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00

Poinformujemy cię o wyniku postępowania reklamacyjnego telefonicznie lub mailowo.

Prawo do zwrotu towaru

Przysługuje ci prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od daty wydania towaru, bez konieczności podawania przyczyn. Warunkiem jest odesłanie towaru wraz z formularzem zwrotu na adres:

BIZPROJEKT Anna Rozmus
Szebnie 51
38-203 Szebnie

Formularz zwrotu wyślij na adres mailowy: reklamacje@bizprojekt.pl


Pobierz formularz zwrotu   idf-icon doc-icon

W razie pytań zapraszamy do kontaktu

tel. 13 440 49 78
gg: 2726251
skype: bizprojekt
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00

Pomoc w doborze oświetlenia LED, porady dotyczące żarówek LED, podział halogenów LED ze względu na cenę.

  • Facebook
  • Google+